Verschuivingen aanbodlijn – 5 factoren

In deze lesvideo gaan we in op 5 factoren die van invloed zijn op het aanbod en die voor een verschuiving van de gehele aanbodlijn zorgen (anders dan de prijs dus; de prijs zorgt NOOIT voor een verschuiving van de aanbodlijn in zijn geheel). Je krijgt o.a. antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is het effect op de aanbodlijn en de aangeboden hoeveelheid van:
    1. input prijzen
    2. prijs van substitutiegoederen
    3. aantal aanbieders/producenten
    4. technologische verbeteringen
    5. verwachte / toekomstige prijzen
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"cff50":{"name":"Main Accent","parent":-1},"a344d":{"name":"Accent Transparent","parent":"cff50"}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"cff50":{"val":"var(--tcb-skin-color-0)"},"a344d":{"val":"rgba(119, 184, 0, 0.85)","hsl_parent_dependency":{"h":81,"l":0.36,"s":1}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"cff50":{"val":"rgb(0, 178, 255)","hsl":{"h":198,"s":1,"l":0.5}},"a344d":{"val":"rgba(0, 178, 255, 0.85)","hsl_parent_dependency":{"h":198,"s":1,"l":0.5}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Dé online examentraining economie

Doe jij eindexamen en wil je jouw kans op succes flink vergroten?

Downloads

Hier volgen binnenkort enkele downloads, zoals powerpoints en pdfs met aanvullende uitleg

>
Share
Email
WhatsApp