Economie examen havo 2012 tijdvak 2 | Eindexamen opgaven Economie | Forum

Let op: het OsAcademie forum staat in 'read-only' mode. Het is dus niet mogelijk om nieuwe berichten te plaatsen. Het forum blijft wel online, zodat bestaande vragen en antwoorden gelezen kunnen worden. Zit je in je examenjaar en heb je dringende hulp nodig? Dan is onze examentraining misschien iets voor jou. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe gratis lesvideo's bij OsAcademie en tips voor je (bedrijfs)economie examen ontvangen? Registreer je dan hier.

Wachtwoord kwijt?
Uitgebreid zoeken
Forum bereik

Match

Forumopties

Minimum lengte zoekwoord is 3 tekens - maximum lengte zoekwoord is 84 tekens
De forums zijn op dit ogenblik gesloten en zijn alleen voor lezen toegankelijk
sp_TopicIcon
Economie examen havo 2012 tijdvak 2
9 mei 2016
16:47
Ecoskun
Rookie
Gratis lid
Forumberichten: 1
sp_UserOfflineSmall Offline

Hallo meneer,

Zojuist heb ik het examen gemaakt en nagekeken. Bij opgave 3 vraag 2 staat in het antwoordmodel voor Nederland €47.914,37 en voor Spanje staat €1.966,77. Ik heb echter als antwoord beide afgerond dus 48 en 2. Zou dat op het examen goed geteld worden, ik weet namelijk dat ze bij wiskunde met afronding soepel in zijn. Mag ik in een post meerdere vragen stellen? Op dit moment heb ik geen vraag, maar als ik over een paar dagen meerdere vragen heb. Ik probeerde de foto's te uploaden via IPad, maar helaas lukte het niet.

P.S. U bent een held!               

9 mei 2016
22:55
Christiaan van Os
Admin
Forumberichten: 279
sp_UserOfflineSmall Offline

Ecoskun zei
Hallo meneer,

Zojuist heb ik het examen gemaakt en nagekeken. Bij opgave 3 vraag 2 staat in het antwoordmodel voor Nederland €47.914,37 en voor Spanje staat €1.966,77. Ik heb echter als antwoord beide afgerond dus 48 en 2. Zou dat op het examen goed geteld worden, ik weet namelijk dat ze bij wiskunde met afronding soepel in zijn. Mag ik in een post meerdere vragen stellen? Op dit moment heb ik geen vraag, maar als ik over een paar dagen meerdere vragen heb. Ik probeerde de foto's te uploaden via IPad, maar helaas lukte het niet.

P.S. U bent een held!                 

Hoi,

Bedragen gewoon standaard afronden op 2 decimalen (centen dus), tenzij er in de opgave staat dat je mag afronden op hele euro's. 

En je mag best meerdere vragen in één post stellen, zolang ze maar met één bepaalde opgave of met een bepaald onderwerp te maken hebben. Vragen over totaal verschillende onderwerpen maak je een aparte post voor aan.

Voor plaatjes geldt een maximum bestandsgrootte. Teveel te grote bestanden zal de website trager maken. Ik raad je aan om de bestandsgrootte van plaatjes zo klein mogelijk te maken. En qua bestandsformaat mag het alleen één van deze zijn: jpg, jpeg, gif, png.

En tot slot, dank voor je compliment Smile

sp_AnswersTopicAnswer
Answers Post
Forum tijdzone: Europe/Amsterdam
Grootst aantal on-line gebruikers ooit: 90
Nu on-line:
3
Gast(en)
Nu op deze pagina:
1 Gast(en)
Top-schrijvers:
234720: 21
melanie106148: 16
Houdini: 8
xMarjoleintjex: 8
Joey: 8
s578766: 7
Laraaa: 7
Ilse: 6
Ilse_C: 6
Sinterbaas: 6
Gebruikers statistieken:
Gasten: 2
Leden: 1427
Moderators: 0
Beheerders: 1
Forum stat.:
Groepen: 5
Forums: 30
Onderwerpen: 179
Nieuwste leden:
Teddie, Martijnohr, Thera, Nmadanee, tibaax, alisia, Astrid, ambervg, sharonvanolstx, sharonvanolst
Administratoren: Christiaan van Os: 279
>
Share
Email
WhatsApp